Saturday 6 August 2011

my life ^^



ASSALAMUALAIKUM, to all bloggers yg bergiat aktif sehingga kini, i'm a new blogger.  Firstly i would like to
story about my life. Actually, aku tk berapa reti la nk story2 buat blog neh. tapi dh kena buat jgk coz masuk dlm LAB WORK in subjek COMPUTER APPLICATION yg aku blaja then kne buat jgk laa. haish. Ak pn tk thu nk cte ap sbenar nye. haha ^^

Okay, aku diberi tugas utk menceritakan about my life. Straight to the point lerr kan. My name is MUHAMMAD AZREEN IZHAM BIN ROSLY. I am a simple person. tak suka smart2 sgt. heh, and now i'm study at POLTEKNIK KUALA TERENGGANU in INFORMATION TECHNOLOGY course. Jujur la aku pn tk thu ini kos yg mcm mne. Main try je kot, haha. takpe, bak pepatah tk knl maka tk cinta. :)

fyi, aku ditempatkan di POLITEKNIK KUALA TERENGGANU. agk jauh la drpd my sweet home di perak nuh. hem. tapi tkpe. berbekal kan pengalaman dok hostel sjk form 1 sudah mematangkan aku. hik. aku suka blajar jauh2 nih. bagi aku ini satu pengalaman yg tdk dpt dilupakan. di samping kita dpt bljr berdikari jgk. di poli nie sudah diberitahu awl2 tiada kamsis disediakan. so, kesimpulannye aku terpaksa mencari rumah sewa yg berdekatan dgn poli. ada tu mmg la ada tapi cmne pulak ak nk menyesuaikan diri disini?  haish. penin2. kt sini aku se rommate dgn dua org bdk PAHANG. diorng ok2. hausemate ak pun same. nmpk nye sangkaan aku meleset sama sekali. hik. :p  aku selesa disini.

yg lawak nye baru seminggu di sini kitorng boleh dikatakan sudah khatam satu KUALA TERENGGANU kot, haha. :D   berjalan dan berjalan sehingga dataran syahbandar ke MYDIN MALL ke pantai batu buruk. pergh ! sronok nye. dkt sini terdapat PULAU WARISAN. view dia menarik gle. slalu jgk la lepak dkt sini masa cuti. usha org ke hulu ke hilir, haha. hem, aku rasa mungkin hati aku sudah bertapak di BANDARAYA KUALA TERENGGANU neh dgn di temani dgn kawan2 aku yg baik lagi sporting. dan jgk ak berharap dpt membawa balik segulung ijazah utk kedua mak ayah aku. insyaALLAH, lastly  thanks kpd semua kawan2 aku. harap  persahabatan kita kekal sehingga akhir hayat. amin.  :)






SEKITAR BANDARAYA KUALA TERENGGANU , WUUT !


                                                          inilah PULAU WARISAN  tuu. smart kan?                    



                                                         view menarik rumah sewa kitorang  ;D
                                                                     cari apa? tingkat 5 lahh. haha



                                                                     housemate jugak  :3



                                          this is where i'm study at: polteknik kuala terengganu



                                                   amm and sheikh besties ever  :>

                                                               
                                                                            mydin mall  :D



                                                         afik blanje pizza time neh, perghh !


                                                          haha , best gle saat neh
                                                           




inilah bangunan rumah sewa kitorang , hik


1 comment: